Bana Bir Şeyhler Oluyor

Filmin Adı: Bana Bir Şeyhler Oluyor komedi videosu
Açıklama: Anlatacaklarim var! Vaaz vermek degil niyetim, duydugumu söylemek. Söylemeye deger seyler duyuyorum zira. Belki hayati daha yasanir kilmak için ya da belki sade, ama sade anlatmak için... Sen anlat dedi Tanri bana, anlasilsin diye degil, hiçbir mükafat istemeden anlat... Çünkü bir mükafattir artik bir anlaticiya dogru düzgün anlasilmak! Sen anlat dedi... Sen sade anlat! Umudu hatirlatsin diye umutsuzlugu, çareye yol açsin diye çaresizligi anlat... Ders verme dedi kimseye, çünkü hoca denmez ögrenmesini bitirene. Çiraklari olan bir çiraktir usta, olsa olsa... Sen anlat dedi bana Tanri, sen sade anlat..." Yilmaz Erdogan, "Bana Bir Seyhler Oluyor" oyununun kahramani Hilmi Duran' a söylettigi bu sözlerle, yazar olarak neden böyle bir oyun yazmak zorunda kaldigini açiklamakla kalmiyor, ayni zamanda kahramaninin da kimligini ele veriyo...
Tam Ekran Film izle