Lanetli Apartman

Lanetli Apartman Türkçe Dublaj izle

Yapım: 1978 ~ ABD

Tür: Gizem , Korku

Oyuncular: Alisa Powell , Aneta Corsaut , Betty Cole , Cameron Mitchell , Evelyn Guerrero

Yönetmen: Dennis Donnelly

Senaryo: Ann Kindberg , Robert Easter , Neva Friedenn

Yapımcı: Tony Didio

Görüntü Yönetmeni: Gary Graver

Görüntü Yönetmeni: George Deaton

Süre: 1 saat 33 dkk

Korkunç korku filmleri ve unutulmaz bir on beş yıl sonra uzun dizesi Nihayet hayata bununla Roars TV şovları, yönetmen Tobe Hooper eğlenceli, korkunç ve yoğun bir korku gerilim.Ben ilk Hooper oldu mahiyettedir TOOLBOX CİNAYETLERİ duydum, diye düşündüm o Yeni bir düşük vurmuştu. Texas Chainsaw Massacre of direktörüdür Bir birçok yolu bir soygun CHAINSAW birinde bir film remake yapımı? Ben rahatsız ediyorum düşünmüyordu.Sonra biraz internet buzz işitme başladı film aslında oldu çok iyi, bu yüzden bir korku kurultayında DVD aldı. Ben pleasantly surprised. It Hooper daha önceki filmleri gibi bir başarısızlık’s CHAINSAW, Eaten Alive ve FUNHOUSE, benzer bir atmosfer ile demans ve klostrofobik terör. Performanslar ve mükemmel senaryo çok (yani yazdı aynı ekip tarafından yazılmış iyi Hooper önceki film TİMSAH). Ayrıca top notch vardır expressionistic sinematografi ve düzenleme.


Lanetli Apartman

Thumbnail: click to play