Anlatamadım mı? - Analyze That

Film Anlatamadım mı? - Analyze That (2002) Türkçe Dublaj ~ Online İzle


Anlatamadım mı?
"Analyze That"








Tür : Komedi
Gösterim Tarihi : 10 Ocak 2003
Yönetmen : Harold Ramis
Yapım : 2002, ABD
Süre : 95 dk.

Oyuncular
Robert De Niro (Paul Vitti) , Billy Crystal (Dr. Ben Sobol)
Lisa Kudrow (Laura MacNamara Sobol) , Joe Viterelli (Jelly)
Joe D'Onofrio (Tetikçi) , Joseph Bono (Wiseguy)
William DeMeo (Al Pacino)

Filmin Konusu
Hassas mafya insanı Paul Vitti, yoğun bir hapishane deneyiminin ardından dünyaya geri döner. Fakat içinde bir türlü çözemediği bir sıkıntı vardır. Aklına eski doktoru, Ben Sobel gelir. Profesyonel yardım almanın zamanı gelmiştir...

Aynı günlerde Sobel’de yoğun stresli günler geçirmektedir. İkilinin yeniden biraraya gelmesi, ikisi için de bir terapi görevi görecektir.

Başarılı bir komedi filmi olan Anlat Bakalım’ın devam filminde yine Robert De Niro ve Billy Crystal var.






PART-1


PART-2


PART-3


PART-4


PART-5





Filmi İzledikten Sonra Yorumlarınız Bekliyoruz Teşekkürler...